ROZHOVOR SE ZDEŇKEM BŘENĚM



Zdeněk Břeň, ředitel společnosti Health communication s.r.o., je multipotenciál! Člověk, který se s vášní věnuje hned několika zájmům a činnostem. Jeho multipotencialita je rozhodně výhodou pro edukační společnost, kterou vede. Jak jinak by se v krátkém čase mohlo pod hlavičkou Health communication objevit tolik nových projektů?

1. Zdeňku, co jsi dělal před 10 lety? Jak bys charakterizoval Zdeňka Břeně v roce 2009?

Před deseti lety jsem především neměl tolik šedin jako dnes. (smích)

Neměl jsem ještě naši milovanou vnučku a byl jsem součástí (především) projektu NEMESIS BUILDING PERSONALITY. Mojí hlavní činností byl profesní koučink managementu firem a jejich zaměstnanců.

2. Co Tě přivedlo na myšlenku založit kongresovou společnost? A proč ses soustředil na edukaci zaměstnanců v lékárnách? 

A to se mě právě ptá každý! (smích) Já nikdy nezakládal kongresovou společnost! Společnost Health communication byla založena pro komunikaci informací pro zdraví a její přenos lidem mimo lékařské a zdravotnické profese. Její původní myšlenku budeme v následujícím roce oživovat.

Kongresy a další projekty vznikly až jako příležitost vyplívající z mého působení v lékárenském distribučním prostředí a myslím, že mi tehdy pár mých klientů z výrobních firem  dalo ten první impuls přenést do edukace lékáren něco nového. Tak jsme přinesli mimo odborné farmakologické přednášky i sdělení na téma psychologie, osobního rozvoje a začali pořizovat prvky vizualizace. A bylo to s úspěchem přijato, za což jsme upřímně velmi rádi.

3. Co se Ti vybaví, když se řekne kongres HealthComm Professional? 

Tradiční - Odborný - Professionální - Interaktivní - Inovativní...

Tým už více než 10 mých kolegů, kteří budují tuto značku 10 let. Pak také 3D kino, 3D vizualizace, Interaktivní expozice, Virtuální realita...

 

4. Co je nejtěžší na práci ředitele? 

Odpovědnost za řízení aktivit svých a kolegů, které ovlivňují všechny procesy ve firmě. Nudná definice? Tak jinak. Vytvářet, přinášet a směřovat takové impulsy do firemního týmu, které se odrazí na plynulém růstu příležitostí a motivaci každého jeho člena. A to je opravdu těžké pro každého lídra, pokud chce opravdu lídrem být.

5. Kdy si naopak svoji pozici užíváš?

Nejvíc? Když se nadechnu a chci říct některý z těch impulsů nebo myšlenek pro změnu. A najednou to řekne někdo z kolegů za mne. (úsměv)

Pak vím že jsme v synergii. Udržet synergii ve vztahu dvou partnerů v životě je složité a samozřejmě těžké. A v pracovním týmu, když se to povede...dokážou se vytvořit neskutečné věci!

6. Kde se vzal educomm? 

Narodil se jako druhé miminko v rodině Health communication, a to dva roky po prvorozeném kongresu Healthcomm:). Jen je od začátku ještě víc na ty "moderní způsoby" vzdělávání a je mu dobře ve virtuálním světě internetu. Právě proto může být se svými uživateli kdykoli a kdekoli s ním chtějí být:)

A teď vážněji. Educomm vznikl jednoznačně jako alternativa pro vzdělávání těch, kteří nemohou nebo nechtějí cestovat za vzděláváním a chtějí opravdu využívat video e-learningu a kvalitního obsahu pro svoji lékárenskou praxi. A podařilo se. Tohle mimino už je dnes pořádný kus chlapa a myslím, že je v nejlepších letech a plné síle. Pořád na sobě pracuje a přináší ve velmi rychlých intervalech lékárníkům to nejlepší, co mu jeho "rodiče" schválí.

7. Prozradíš nám na závěr, co bys asi dělal, kdybys před 10 lety nezaložil společnost Healt communication? 

Myslím, že bych se pořád věnoval profesnímu koučinku ve firmách. Nebo by se dříve narodila společnost EDUWIN, která dnes vytváří video e-learning ve firmách a učí firmy s videem pracovat. A/nebo bych dělal něco (cokoli) jiného. Není důležité co konkrétně. Ale stejně jako v soukromém životě, kde má smysl věnovat svůj čas tomu, koho si vážím, jsem s ním v synergii a životní pohodě, tak stejně chci přistupovat k práci a pracovním vztahům a činnostem z nich vyplývajících. Pokora, respekt a neustrnout...

Děkuji za rozhovor
Chramst

Zpět

DOPORUČUJEME

Inca Collagen Lactase Sedatif Právní poradna Kongresy Alphega Družstvo lékáren Instagram

OBSAH

PROFI

MINERÁLNÍ SOLI NA(D) ZLATO POZOR NA INTOLERANCI LAKTÓZY LZE UŽÍVAT KOLAGEN I V PRŮBĚHU TĚHOTENSTVÍ A PO PORODU? KALEIDOSKOP HOMEOPATIE ZA TÁROU: PYLOVÁ ALERGIE ZEPTALI JSME SE ZA VÁS... REZISTENCE BAKTERIÍ NA ANTIBIOTIKA JE VĚTŠÍ PROBLÉM, NEŽ SE ZDÁ TELEMEDICÍNA ANO – ALE ROZUMNĚ PRVNÍ VOLBA LÉKÁRNÍKA 2020: KATEGORIE KOJENECKÁ VÝŽIVA NOVINKY Z LÉKÁRENSKÉHO SORTIMENTU PTALI JSTE SE BĚHEM ONLINE KONFERENCE… REPORTÁŽ: PŘEDÁNÍ PEČETI ODBORNÁ LÉKÁRNA HEMOROIDY NEMUSÍ BÝT TABU, NENÍ NUTNO SE DRŽET STEREOTYPU PŘI JEJICH ŘEŠENÍ ZA TÁROU TOP 5 ČLÁNKŮ DUBNA NOVINKY Z PORTÁLU EDUCOMM 5-2020 KNIŽNÍ NOVINKY ROZHOVOR S FARMACEUTICKÝM TECHNOLOGEM DAVIDEM VETCHÝM ŘEŠENÍ VAGINÁLNÍCH POTÍŽÍ Z POHLEDU LÉKÁRNÍKA I. KAZUISTIKY Z PRAXE KLINICKÉHO FARMACEUTA JAK POSÍLIT IMUNITNÍ SYSTÉM VITAMINEM D JAK PODPOŘIT PLODNOST V KARANTÉNĚ? 10 DŮVODŮ, PROČ SE NECHAT OČKOVAT ČÍHÁ V POTRUBÍ UZAVŘENÝCH PROVOZOVEN LEGIONELLA? STUDIE JÁ A COVID-19 AKTIVITY INOVATIVNÍHO FARMACEUTICKÉHO PRŮMYSLU NA PODPORU BOJE PROTI EPIDEMII KORONAVIRU

RELAX

KLOUBNÍ VÝŽIVA PRO PSY CANVIT CHONDRO FILLERINA V BOJI S ČASEM PROČ JSOU ZINEK A SELEN DŮLEŽITÉ PRO NAŠE TĚLO NOVÁ GENERACE PROBIOTIK V KOMBINACI S PREBIOTIKY! PSYCHOLOGIE KRIZOVÝCH SITUACÍ JAK V KARANTÉNĚ NEPŘIBRAT A ZŮSTAT FIT? OCHRANA KŮŽE – TRENDY, NOVINKY, NÁPADY JAK SPRÁVNĚ UCHOVÁVAT POTRAVINY? ONLINE KONFERENCE HEALTHCOMM UKÁZKA Z KNIŽNÍ NOVINKY NAKLADATELSTVÍ PORTÁL
Ochrana osobních údajů
©2015-20 Health communication s.r.o., magazin@hcom.cz