
Název produktu: MedicProgress PANTHENOL pěnový sprej 150 ml
Kategorie produktu: kosmetický přípravek
Režim výdeje: volný prodej
Popis: Jemný pěnivý sprej s 10g D-panthenolu na 100g.
Vhodný pro péči o pokožku po opalování.
Má mírně chladivý zklidňující účinek na kůži, hydratuje a zvláčňuje, lehce se vstřebává do pokožky a nelepí.
Distribuce: PHARMOS, a.s., PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING, a.s., Alliance Healthcare s. r. o.
AKCE: Rabat 5 +1; 12 + 3 a 100 + 30 u distributorů PHARMOS, a.s., PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., Alliance Healthcare s. r. o.
https://eshop.medicprogress.cz/panthenol-penovy-sprej-150-ml/
Ministr zdravotnictví představil 12. června výsledky mezinárodního projektu Patient Reported Indicator Surveys (PaRIS). Projekt mapuje zkušenosti a spokojenost chronicky nemocných pacientů s primární zdravotní péčí v 19 státech OECD (Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj). Česká republika v něm dosáhla nadprůměrných výsledků. Do šetření se zapojilo 4 136 českých pacientů ze 110 ordinací praktických lékařů. Mezi pacienty ve věku 45 let a více má 85,2 % alespoň jedno a 53,3% dvě a více chronických onemocnění. Až 96 % chronicky nemocných pacientů hodnotilo kvalitu péče v Česku jako dobrou. Češi uvádějí nadprůměrnou spokojenost s kvalitou péče, duševním zdravím i dlouhodobým vztahem se svými lékaři. Celkem 72 % českých pacientů uvedlo, že své fyzické zdraví hodnotí jako dobré či velmi dobré. Tento výsledek je mírně nad průměrem všech 19 zapojených zemí, který činí 70 %. Dále pak 87 % českých respondentů označilo své duševní zdraví za dobré. Průměr mezi zeměmi OECD činil 83 %, což řadí ČR mezi země s nejvyšší mírou spokojenosti v této oblasti. Více než čtyři z pěti osob (87 %) se třemi nebo více chronickými onemocněními v ČR uvádějí, že jejich léky byly v posledních 12 měsících zkontrolovány zdravotnickým pracovníkem, což je o 12 procentních bodů více, než činí průměr OECD. Český zdravotní systém vykazuje nadstandardní výsledky i v oblasti koordinace péče, ve schopnosti lékařů sladit péči o pacienta napříč různými službami.